Gott nytt år!

2007 har varit ett hektiskt år. Förutom den omställning det inneburit att komma tillbaka efter en lång sjukskrivning har en stor del av året ägnats åt arbetet med debutskivan Vingklippt som släpptes i september och som jag hoppas har fallit er alla på läppen.

 

Vingklippt

 

Nästan direkt efter skivsläppet kastade jag mig in i nästa skivproduktion som nu befinner sig i sitt slutskede. Denna gång är det mina tonsättningar av poeten Erik Axel Karlfeldts dikter som har spelats in. Skivan som sker i samarbete med Karlfeldtsamfundet ochskivbolaget Hemlandssånger kommer att släppas under våren. Mer information omskivsläpp och releaseparty kommer framöver.

 

Efter helgerna börjar planläggandet av vårens och sommarensspelningar, så har ni något spelställe, någon festival eller något evenemangnär er där ni hemskt gärna skulle vilja se Lars Anders Johansson lira är det nu ni ska höra av er till arrangören och övertyga honom/henne om detta.

 

Kommer ni inte på något sådant kan ni i alla fall gå in på popradion.se och rösta på låten Snövit som är utmanare denna vecka!


Slutligen vill jag bara passa på att önska er alla, läsare som lyssnare, ett Gott nytt år och att vi ses därute, till våren eller sommaren 2008!


Kommentarer
Postat av: Inga M

Gott Nytt År till Dig också! Ser ut som om det blir full fart framöver.

Postat av: thomastvivlaren.se

Du har onekligen många järn i elden. Gott Nytt År!

2008-01-02 @ 09:48:33
URL: http://www.thomastvivlaren.se
Postat av: Blackout

Jag önskar dig en god fortsättning på 2008.

2008-01-04 @ 16:36:40
URL: http://blackout.blogg.se
Postat av: Lars Anders Johansson

Svarar alla: Tack så mycket och god fortsättning!

2008-01-11 @ 09:34:50
URL: http://slott.blogg.se
Postat av: Moa

När kommer Karlfeldtskivan?

2008-01-24 @ 12:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback