I nöd och lust

Så har man då tagit ytterligare ett viktigt steg i mognadsprocessen. Istället för att betala in medlemsavgiften år för år har jag uppgraderat mig till ständig medlem i AIK. Livet ut kommer jag att vara en del av Allmänna Idrottsklubben, oavsett vad som händer i övrigt. Det känns lite som att äntligen ha ingått äktenskap efter en mycket lång förlovning.



För övrigt var det en strålande cupkväll på Studenternas IP här i Uppsala igår. Sirius spelar visserligen bedrövlig fotboll och AIK består i stort sett fortfarande bara av Ivan Obolo. Men solen sken och fem tusen (de flesta svartgula) hade tagit sig till arenan för att se åttondelsfinalen. Det är trots allt inte varje dag Uppsala får finfrämmande av det här slaget

Kommentarer
Postat av: Masen

Lysande att se! Får se om jag drar mitt strå till stacken och betalar in 4.000kr jag med? :)

2009-05-14 @ 16:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback