Walk on, walk on with hope in your heart!

Chelsea är utslaget ur Champions League och det var Liverpool som gjorde det. I semifinalen. Gårdagskvällens straffdrama på Anfield var den största rysaren sedan finalen mot Milan 2005. Vilken nu alltså kan komma att upprepas om Fergussons mannar slarvar bort returen ikväll.

Stackars lille José Mourinho får ödmjukt äta upp alla storvulna ord han utslungat i sitt "psykkrig" mot gentlemannen Raphael Benitez. Två Champions Leaguefinaler på tre år, det är inte illa pinkat Benitez! Keep it up!

Kommentarer
Postat av: Peter

inte för att jag gillar Pool men det glädjer mig storligen att Chelsea åkte ut!

2007-05-02 @ 11:09:39
Postat av: Lars Anders Johansson

Peter: Jag tror att det är många som är glada idag!

Postat av: felicia

jäävlar vad man satt och kollade på matchen mellan fingrarna. helt otroligt vad nervös jag var. men reds spelade jävligt säkert och fan vad nöjd jag är över att det var just chelski som dom fick slå ut! :D

2007-05-02 @ 13:22:04
Postat av: Martin

Ja, det är alltid skönt när stora trutar tystas. En sak är att vara kaxig på förhand i psykningssyfte, även om det är primitivt och oproffessionellt. Men att efter matchen påstå att Chelsea var det bättre laget är en direkt lögn. Visst kunde Drogba ha avgjort matchen vid ett gyllene tillfälle, men Liverpools press var verkligen imponerande. Jag kan inte påminna mig att Chelsea har blivit så tillbakapressat någonsin, kan ni? Periodvis fick de knappt behålla bollen mer än ett par passningar inom laget.

2007-05-02 @ 16:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback